Przesyłka podwójna - WYMIANA TOWARU
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Skoro tu dotarłeś/aś to zakupione w naszym sklepie artykuły najprawdopodobniej okazały się niedopasowane do Twoich potrzeb. Możesz oczywiście dokonać wymiany produktu na taki, którego rozmiar będzie odpowiedni. Wiąże się to z kosztami dwóch przesyłek: od Ciebie do nas i od nas do Ciebie o łącznej wartości podanej przy produkcie. Poniżej w 5. krokach rozpisaliśmy jak do tego doprowadzić.
Pamiętaj jednak, że zgodnie z zasadami "Reklamacji i zwrotów" naszego sklepu wymianie podlega tylko nieużywany produkt, odesłany do nas do 10 dni roboczych od daty otrzymania w takim samym stanie, w jakim dotarł do Ciebie. Jeśli nie będzie spełniał tego wymogu, możemy nie zrealizować wymiany.
- Dodaj do koszyka produkt "Wymiana towaru".
- Jako formę dostawy wybierz "odbiór osobisty" (by sklep nie naliczał już dodatkowych kosztów).
- W polu "Uwagi" dodaj informację do jakiego paczkomatu w Twojej okolicy mamy skierować paczkę z wymienionym towarem.
- Kolejną informacją, którą musisz podać w "Uwagach" jest numer zamówienia, z którego pochodzić będzie zwracany towar, co chcesz wymienić i na co (UWAGA!!! sprawdź dostępność tego towaru w naszym sklepie). Brak na stanie w magazynie tego towaru będzie skutkowało oczekiwaniem na dostawę.
- Etykietę nadawczą do nadania do nas zwracanego towaru prześlemy otrzymaniu potwierdzenia przelewu i zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. W razie wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny - 607 701 311.
Poniżej przykładowe uzupełnienia pola "Uwagi":
PACZKOMAT POZ38N
ZAMÓWIENIE 5540
Proszę o wymianę długich spodni mundurowych z rozmiaru 152-158 na rozmiar 164-170, a ciemnozielonego beretu z rozmiaru 55 na 56.